4 X 2023 r.

Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości

Drodzy świeżo upieczeni Studenci,
czy wiecie, że w naszej uczelni działa Uniwersyteckie Centrum Przedsiębiorczości?
W ramach centrum prowadzone są niezwykle ciekawe i inspirujące zajęcia, dzięki którym:

  • zdefiniujesz swoją wizję rozwoju zawodowego i artystycznego,
  • stworzysz ofertę artystyczną,
  • dowiesz się jak działa rynek przedsięwzięć artystycznych w XXI wieku.

Zajęcia prowadzone są w ramach przedmiotów fakultatywnych, na które możez zapisać się TUTAJ: https://bit.ly/3RK2HXS

Opisy przedmiotów:
Planowanie Kariery Artystycznej – Wizja i Strategia

To przedmiot, który koncentruje się projektowaniu kariery artystycznej, poprzez wyzwalanie potencjału twórczego, kreatywności, poszerzeniu perspektywy w odniesieniu do własnych i rynkowych możliwości.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala

Kreowanie oferty, usług i przedsięwzięć artystycznych
Ten moduł dotyczy kreatywnego i zarządczego podejścia do tworzenia własnej oferty artystycznej m.in. koncertowej, nagrywania i wydawania płyt, organizacji wydarzeń artystycznych, działalności fundacji artystycznych, oferty edukacyjnej, funkcjonowania zespołów kameralnych i orkiestr.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala

Strategiczna komunikacja i promocja w procesie budowania Marki Artystycznej
Kurs koncentruje się na planowaniu działań promocyjnych, tak, aby miały sens i pozwalały na stworzenie własnej marki osobistej; zespołu; orkiestry. Obejmuje zagadnienia związane z procesem brandingu, przygotowania zestawu materiałów promocyjnych on-line i off-line, planowaniu działań komunikacyjnych stałych i projektowych oraz przeglądzie możliwości prezentacji i promocji własnych przedsięwzięć artystycznych.
Prowadzenie: Anna Proszowska-Sala

Rola oświetlenia w ekspresji muzycznej
Prowadzenie: Piotr Sochaczewski