Wsparcie Telefonicznej informacji Pacjenta

W trosce o Państwa bezpieczeństwo przypominamy o możliwości sprawdzenia aktualnego wykazu podmiotów udzielających świadczeń opieki zdrowotnej dotyczącej przeciwdziałania COVID-19 (przejdź do wykazu) oraz uzyskania wsparcia Telefonicznej informacji Pacjenta, świadczonej przez:

NFZ – infolinia: 800 190 590 (całodobowo)
ZUS – infolinia: 22 560 16 00
GK PGE – infolinia: 422 222 222 (w godz. 9.00-17.00)
Bank Pekao BP – infolinia: 800 302 302, 81 535 60 60
NASK – informacja o cyberprzestępczości
PZU Zdrowie – infolinia: 22 505 11 88
Poczta Polska – informacja o zmianach funkcjonowania
ENERGA OBRÓT – infolinia:  58 767 43 50  (całodobowo) oraz telefon alarmowy 991
Tauron – infolinia: 703 200 200 (w godz. 9-17), informacja o kursowaniu pociągów międzynarodowych


ostatnia modyfikacja: 24/03/2020